مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 23:502024-01-18اقتصادي

اعلام حمایت معاون رییس جمهور از مجموعه کارخانه نساجی قائمشهر


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام حمایت از مجموعه کارخانه نساجی، گفت: باید نظام تعرفه ای را به گونه ای تنظیم کنیم که تولیدکننده داخلی ما صیانت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائمشهر، داود منظور امروز پنجشنبه 28 دی ماه در افتتاحیه ساوین تاب در این شهرستان، اظهار کرد: افتتاح خط تولید جدید در کارخانجات ساوین و ایجاد ظرفیت تولیدی جدید در نخ پنبه باعث افتخار کشور است چرا که اولا تولید داخل، ایجاد اشتغال و همچنین ایجاد ارزش افزوده می کند.

وی افزود: نظام مالیاتی ما براساس آنچه که خلق ثروت و درآمد در واحدهای تولیدی می شود می تواند منابع پایداری را برای کشور ایجاد کند.

  منظور با بیان اینکه این کار جهاد اقتصادی است برای اینکه کشور اقتدار پیدا کند، عنوان کرد: دولت هم از مجموعه این ظرفیت ها حمایت می کند همه مسوولان به دنبال باز کردن گره از کار تولیدکنندگان و برطرف کردن موانع ارزی و ریالی هستند.

معاون رییس جمهور یادآور شد: مسئله مهم بعدی، رقابت پذیری تولیدات داخلی با واردکنندگان است که حتما باید نظام تعرفه ای را به گونه ای تنظیم کنیم که تولیدکننده داخلی ما صیانت شود و اگر ظرفیت تولید ما پاسخگوی بازار است به ظرفیت داخلی اتکا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت معاون رییس جمهور از مجموعه کارخانه نساجی قائمشهر

اعلام حمایت معاون رییس جمهور از مجموعه کارخانه نساجی قائمشهر