مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:402024-01-03سياسي

تسریع در تعیین تکلیف پرونده های قضایی معوق و مسن مازندران


دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: تسریع در تعیین تکلیف پرونده های قضایی معوق و مسن از اهداف مهم این دادسرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به همراه معاونان خود طبق روال هر هفته، امروز نیز در دفتر کار خود پذیرای مراجعان بوده و ضمن رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، دستورات لازم را در راستای رفع مشکلات و تسهیل فرایند ها در پرونده های قضایی صادر کرد.

محمد کریمی در جریان رسیدگی به درخواست های مردمی با شکات و اصحاب  پرونده ها دیدار کرد و ضمن استماع درخواست های مطرح شده، دستورات لازم را به منظور حل چالش های موجود در این پرونده ها صادر کرد.

دادستان مرکز مازندران با اشاره به بررسی قضایی درخواست های مردمی گفت: در جریان ملاقات با مراجعان مطالب، مدارک و مستندات آن ها مورد استماع و بررسی قرار گرفت و در نهایت با پیگیری موضوع از طریق شعب و حوزه های قضایی مربوطه، دستورات لازم در جهت تسریع و اعمال نظارت ویژه بر امور صادر شد.

وی با قدردانی از قضات و کارکنان دادسرا  به جهت  اهتمام در پیگیری امور مراجعان، و تلاش مجدانه آنان در رسیدگی به پرونده ها، از تشکیل کارگروه ویژه جهت بازرسی از شعب و  بررسی تخصصی و کارشناسی  از پرونده های قضایی به لحاظ کمی و کیفی، شکلی و ماهوی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در تعیین تکلیف پرونده های قضایی معوق و مسن مازندران

تسریع در تعیین تکلیف پرونده های قضایی معوق و مسن مازندران