مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:452024-01-06اقتصادي

10 هزار پرونده اشتغال مددجویان در نوبت پرداخت تسهیلات هستند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: 10 هزار پرونده در بانک های عامل در نوبت پرداخت تسهیلات هستند و چنانچه این بانک ها به متقاضیان پرداختی داشته باشند، - ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: 10 هزار پرونده در بانک های عامل در نوبت پرداخت تسهیلات هستند و چنانچه این بانک ها به متقاضیان پرداختی داشته باشند، میزان اشتغال خرد در استان به بیش از 13 هزار مورد خواهد رسید.

جلال شیخ پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیته امداد لرستان در بخش اشتغال خرد، در سال جاری تا به امروز 5 هزار و 488 اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای ایجاد فرصت های شغلی فوق، 320 میلیون تومان بوده که به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: همچنین 10 هزار پرونده در بانک های عامل در نوبت پرداخت تسهیلات هستند و چنانچه این بانک ها به متقاضیان پرداختی داشته باشند، میزان اشتغال خرد در استان به بیش از 13 هزار مورد خواهد رسید.

شیخ پور با بیان اینکه اشتغال امدادی زنجیره و یک خدمت منحصربه فرد تلقی می شود که از استعدادسنجی شروع و پس از مهارت آموزی به مرحله تسهیلات ارزان قیمت می رسد، خاطرنشان کرد: نظارت فنی در سه مرحله پیش از اجرا، زمان اجرا و پس از اجرای طرح انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار پرونده اشتغال مددجویان در نوبت پرداخت تسهیلات هستند

10 هزار پرونده اشتغال مددجویان در نوبت پرداخت تسهیلات هستند