مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:302023-12-23اجتماعي

پایش مستمر صنایع آلاینده خراسان شمالی


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با اشاره به انجام پایش های مستمر در صنایع آلاینده این استان، گفت: اکنون در خراسان شمالی مازوت سوزی نداریم.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با اشاره به انجام پایش های مستمر در صنایع آلاینده این استان، گفت: اکنون در خراسان شمالی مازوت سوزی نداریم.

رضا شکاریان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: اکنون 15 صنعت آلاینده در خراسان شمالی وجود دارد که هیچ کدام از آن ها به مرحله سوزاندن مازوت نرسیده اند.

وی با اشاره به تاکیدهای این مجموعه برای لزوم استفاده نکردن از مازوت در صنایع آلاینده، ادامه داد: مثلاً سوخت دوم نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان که بخشی از برق کشور را تامین می کند، گازوییل یورو است که در آن نیز استانداردهای خاصی رعایت می شود تا آلودگی به حداقل برسد.

او تاکید کرد: امسال هنوز به مازوت سوزی در صنایع نرسیده ایم، اما اگر نیاز باشد صنایع آلاینده در استان از مازوت استفاده کنند، باید کیفیت آن مناسب باشد تا آلایندگی بیش از حد تولید نشود.

شکاریان بیان کرد: معمولاً زمانی که کمبود گاز پیش بیاید، صنایع ما بعضی از خطوط غیر ضروری تولید را از مدار خارج می کنند تا گاز کمتری مصرف شود و به نوعی در مصرف صرفه جویی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مستمر صنایع آلاینده خراسان شمالی

پایش مستمر صنایع آلاینده خراسان شمالی