مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:452024-01-11اقتصادي

اعلام 100 پاسخ منفی به صنایع آلاینده و آب بر در محور مهریز - عقدا


معاون آمار و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به ممانعت ها در واگذاری های بی رویه مجوز صنایع آلاینده و آب بر در محور مهریز - عقدا، - ایسنا/یزد معاون آمار و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به ممانعت ها در واگذاری های بی رویه مجوز صنایع آلاینده و آب بر در محور مهریز - عقدا، گفت: در دو سال گذشته حدود 100 پاسخ استعلام منفی برای صدور مجوزها در محور مهریز - عقدا صادر شده است.

جعفر رحمانی امروز (22 دی ماه) در سومین نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان یزد (آپفن) با اشاره به سه طرح پژوهشی انجام شده با کلید واژه آسیب های اجتماعی در این استان، گفت: امیدوارم نتایج این طرح های پژوهشی راهکارهایی برای کنترل آسیب های اجتماعی و کاهش آن در استان ارائه کند.

وی با بیان اینکه اگر مسائل ناشی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی را در استان مدیریت نکنیم در آینده با مشکلات جدی روبه رو خواهیم شد، ادامه داد: باید در استان، نگاه متفاوتی به توسعه داشته باشد.

به این امر در سند آمایش استان توجه ویژه ای شده و در دستور کار تیم مدیریتی استان یزد قرار گرفته است.

او نیاز به برنامه مدون برای مدیریت مهاجرت به استان را از جمله اولویت ها دانست و اظهار کرد: اعتراض های مردمی در برخی شهرستان ها که بخشی از آن مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام 100 پاسخ منفی به صنایع آلاینده و آب بر در محور مهریز - عقدا

اعلام 100 پاسخ منفی به صنایع آلاینده و آب بر در محور مهریز - عقدا