مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:502023-12-24سياسي

دادستان اردبیل: بازار سنتی اردبیل به الگوی بازار تراز اسلامی تبدیل شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با توجه به نقش بازار در سرنوشت جامعه و لزوم ارتقا و احیای کارکرد آن به ویژه در حوزه فرهنگ عمومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی ظهر امروز در دیدار اعضای جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، نقش بازار و کسبه در مقاطع مختلف انقلاب و دفاع مقدس و در زمینه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را یاد آور شد و اظهار کرد: تاثیر بازاریان در مناسبات مذهبی و ملی همواره برجسته و محوری بوده است.

وی با اشاره به دغدغه های موجود فعلی در عرصه فرهنگی کشور و استان، استفاده از ظرفیت بازار برای توسعه فرهنگی در اردبیل را خواستار شد.

بدحجابی برازنده دارالارشاد اردبیل نیست دادستان اردبیل با بیان اینکه جریحه دار شدن عفت عمومی از طریق برخی موارد کشف حجاب و بدحجابی، برازنده شهر حسینی و دارالارشاد اردبیل نیست، تصریح کرد: تشکل های صنفی و صنوف باید در تقویت باورهای دینی در جامعه به رسالت خطیر خود عمل کنند.

آفاقی با تشریح جزییاتی از الگوهای مدنظر دین مبین اسلام در حوزه فعالیت اقتصادی، بر تلاش برای کسب روزی حلال و توسعه معیارهای اسلامی در داد و ستد و تبدیل شدن بازار سنتی اردبیل به الگوی بازار تراز اسلامی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان اردبیل: بازار سنتی اردبیل به الگوی بازار تراز اسلامی تبدیل شود

دادستان اردبیل: بازار سنتی اردبیل به الگوی بازار تراز اسلامی تبدیل شود