مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:302024-01-08اقتصادي

توسعه بیش از 49 کیلومتر شبکه برق در جنوب شرق اهواز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و در راستای برق رسانی به مناطق مختلف شهری بیش از 49 کیلومتر شبکه برق در بخش هایی از مناطق جنوب شرق شهرستان اهواز توسعه و احداث شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و در راستای برق رسانی به مناطق مختلف شهری بیش از 49 کیلومتر شبکه برق در بخش هایی از مناطق جنوب شرق شهرستان اهواز توسعه و احداث شد.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و در راستای برق رسانی به مناطق مختلف شهری 49 کیلومتر و 971 متر شبکه برق در بخش هایی از مناطق جنوب شرق اهواز با اعتباری بیش از 565 میلیارد و 490 میلیون ریال توسعه و احداث شد.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای سال تاکنون اقدامات خوبی در زمینه توسعه و احداث شبکه در کلانشهر اهواز صورت گرفته که در این راستا یکی از مناطقی که در دستور کار این شرکت بوده، منطقه جنوب شرق شهرستان اهواز در محدوده امور برق منطقه 3 این شرکت است.

شیاری در خصوص این پروژه بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در حوزه معاونت مهندسی و دفتر مهندسی امور برق منطقه سه این شرکت، تاکنون 18610 متر سیم آلومینیومی، 29821 متر کابل خودنگهدار شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بیش از 49 کیلومتر شبکه برق در جنوب شرق اهواز

توسعه بیش از 49 کیلومتر شبکه برق در جنوب شرق اهواز