مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 18:202024-01-16ورزشي

دومین دوره مسابقات قهرمانی روستاییان کشور از 12 بهمن آغاز می شود


سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان گفت: مسابقات قهرمانی روستاییان کشور در سه رشته مینی فوتبال، دوومیدانی و کاراته از 12 بهمن امسال آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شهرام عظیمی عصر امروز سه شنبه در بازدید از خانه های ورزش روستایی قلیان و باباریز سنندج اظهار کرد: اولین دوره مسابقات قهرمانی مینی فوتبال روستاییان سال گذشته با عنوان جام پرچم برگزار شد و امسال رشته های دوومیدانی و کاراته که علاقه مندان بیشتری در روستاها دارد به این مسابقات افزوده شد.

وی افزود: این رقابت ها از 12 بهمن همزمان با آغاز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شروع می شود که تیم های روستایی به صورت انفرادی و یا با معرفی مربی می توانند در آن شرکت کنند.

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: مسابقات از سطح روستا شروع و تا مرحله کشوری ادامه دارد.

عظیمی هدف از برگزاری این مسابقات را معرفی استعدادهای برتر به باشگاه های مطرح برشمرد و گفت: نفرات و استعدادهای شاخص شناخته شده در رشته کاراته نیز بنا به قول مساعد رییس فدراسیون کاراته، به اردوهای تیم ملی راه پیدا می کنند تا مسیر موفقیت استعدادهای برتر از روستا تا تیم ملی دنبال شود و در سال های آینده رشته های ورزشی تخصصی تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره مسابقات قهرمانی روستاییان کشور از 12 بهمن آغاز می شود

دومین دوره مسابقات قهرمانی روستاییان کشور از 12 بهمن آغاز می شود