مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:552023-12-27اجتماعي

جمع آوری 400 قلاده سگ از سطح شهر شهرکرد


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تا کنون 400 قلاده سگ بدون صاحب از سطح شهر جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، داوود مومنی گفت: از ابتدای امسال تا کنون 400 قلاده سگ بدون صاحب از سطح شهر شهرکرد جمع آوری شده است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد افزود: کمپ نگهداری از سگ های ولگرد و بدون صاحب در محل سایت دفن زباله به مساحت یک هزار و 800  مترمربع توسط شهرداری احداث شده است که شامل 2 سالن نگهداری و یک فضای قرنطینه است.

وی اضافه کرد: پیمانکار باید دارای شرایط لازم در قالب قرارداد و بر اساس دستورالعمل ابلاغی با تجهیز مخصوص از جمله دارت بیهوشی و قفس زنده گیری حیوانات باشد.

مومنی با بیان اینکه با یک پیمانکار جهت جمع آوری سگ های بدون صاحب توافق کرده ایم، ادامه داد: هزینه نگهداری هر کدام از سگ ها نزدیک به 600 هزار تومان است و از ابتدای امسال تا کنون شهرداری برای جمع آوری این سگ ها نزدیک به 250 میلیون تومان هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه عقیم سازی هر سگ برای شهرداری 3 میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد، تصریح کرد: با اخذ مجوز از سازمان محیط زیست سگ ها عقیم سازی نشده به تفکیک جنسیت در 2 سالن جداگانه نگهداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 400 قلاده سگ از سطح شهر شهرکرد

جمع آوری 400 قلاده سگ از سطح شهر شهرکرد