مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 19:502024-01-12بين الملل

منشور کوروش به اسراییل می رود


طبق اعلام موزه بریتانیا این استوانه باستانی تا تاریخ 30 ژوئن در آمریکا باقی می ماند و در تاریخ چهارم اکتبر (مهر ماه) به اسراییل می رود و تا 29 نوامبر در این کشور باقی می ماند و در اورشلیم [بیت المقدس] به نمایش گذاشته می شود.

- طبق اعلام موزه بریتانیا این استوانه باستانی تا تاریخ 30 ژوئن در آمریکا باقی می ماند و در تاریخ چهارم اکتبر (مهر ماه) به اسراییل می رود و تا 29 نوامبر در این کشور باقی می ماند و در اورشلیم [بیت المقدس] به نمایش گذاشته می شود.

منشور کوروش که در موزه بریتانیا (بریتیش میوزیوم) نگهداری می شود از فردا (13 ژانویه 2024) به ایالات متحده سفر می کند تا در موزه ییل شهر نیوهیون ایالت کنتیکت برای مدت محدودی قرار گیرد و بعد از آن در سفری نادر در اسراییل به نمایش گذاشته می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز؛ طبق اعلام موزه بریتانیا این استوانه باستانی تا تاریخ 30 ژوئن در آمریکا باقی می ماند و در تاریخ چهارم اکتبر (مهر ماه) به اسراییل می رود و تا 29 نوامبر در این کشور باقی می ماند و در اورشلیم [بیت المقدس] به نمایش گذاشته می شود.

  منشور کوروش، یک لوح کوچک سفالی به شکل استوانه است که روی آن با خط میخی حکاکی شده و در عین حال یکی از نمادین ترین اشیا در مجموعه جهانی است که در موزه بریتانیا نگهداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشور کوروش به اسراییل می رود

منشور کوروش به اسراییل می رود