مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 21:052024-01-10اقتصادي

طرح اعطای تسهیلات برات با هدف گسترش تجارت در خوزستان اجرا می شود


طرح پرداخت تسهیلات «برات» از سوی بانک ملی به تازگی در خوزستان کلید خورده که اجرای آن باعث سازمان دهی سرمایه های سرگردان افراد و هدایت آن ها به امر تجارت با استفاده از منابع جمع آوری شده می شود.

- طرح اعطای تسهیلات "برات" با هدف گسترش تجارت در خوزستان اجرا می شود ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: طرح پرداخت تسهیلات برات از سوی بانک ملی به تازگی در خوزستان کلید خورده که اجرای آن باعث سازمان دهی سرمایه های سرگردان افراد و هدایت آن ها به امر تجارت با استفاده از منابع جمع آوری شده می شود.

علی اکبر حسینی محراب شامگاه چهارشنبه، 20 دی ماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان به صورت منظم در حال برگزاری است و مشکلات واحدهای تولیدی استان رصد و پایش می شود.

وی با تاکید بر اینکه تعاونی های مرزنشین باید به صورت مستقیم به امر تجارت بپردازند و کار را به واسطه گران نسپارند، افزود: هدف از تشکیل تعاونی های مرزنشین کمک به معیشت ساکنان مناطق مرزی است به همین دلیل اعضای تعاونی ها باید به طور مستقیم به امر تجارت بپردازند.

حسینی محراب با اشاره به طرح پرداخت تسهیلات برات از سوی بانک ملی افزود: بانک ملی و شرکت دانش تفاهم نامه ای مبنی بر جمع آوری سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اعطای تسهیلات برات با هدف گسترش تجارت در خوزستان اجرا می شود

طرح اعطای تسهیلات برات با هدف گسترش تجارت در خوزستان اجرا می شود