مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:352024-01-20سياسي

مراسم حرم حضرت معصومه (س) در هفته جاری اعلام شد


برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه 30 دی ماه تا 6 بهمن ماه همزمان با میلاد امام جواد(ع) و میلاد حضرت علی(ع) از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

- ایسنا/قم برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه 30 دی ماه تا 6 بهمن ماه همزمان با میلاد امام جواد(ع) و میلاد حضرت علی(ع) از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه 30 دی ماه و یکم بهمن ماه با قرائت دعای عهد، دوشنبه دوم بهمن ماه با سخنرانی حجت الاسلام احمد قاسمی، سه شنبه سوم بهمن ماه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه 4 بهمن ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری، پنجشنبه 5 بهمن ماه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمانی و جمعه 6 بهمن ماه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین حسین آبادی برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحسن پنج تنیان، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین رضایی قمی و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام اکبر صمدی یزدی برگزار می شود و در روزهای دوشنبه سیدمحمد حسینی، چهارشنبه مجید طیبی و پنج شنبه حسن پاکزمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم حرم حضرت معصومه (س) در هفته جاری اعلام شد

مراسم حرم حضرت معصومه (س) در هفته جاری اعلام شد