مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:362024-01-16سياسي

حسین یکتا: رسانه ها در قتلگاه جنگ شناختی امروز نباید درگیر شبهات شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حاج حسین یکتا، روایتگر دفاع مقدس امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان جنوبی اظهارداشت: رهبری می فرمایند در جهاد تبیین صدا و ندا به همه حتی معاندان باید برسد.

وی تصریح کرد: در این زمینه فعالیت رسانه ها دارای اهمیت است که اگر به وقت و با اخلاص گفته شود می تواند بسیار اثرگذار باشد.

روایتگر و پیشکسوت دفاع مقدس فتح الفتوح این نظام را جوانان دانست و افزود: شهید آوینی روایت فتح را ایجاد کرد و این روایت هنوز ادامه دارد چرا که وی جنگ را با مبانی فکری و دینی خود تبیین کرد.

یکتا اضافه کرد: جنگ دفاع مقدس در واقع جهاد فی سبیل الله بوده که هنوز در این موقعیت کارگشاست و فتح الفتوح های عظیمی را رقم می زند.

وی ادامه داد: امروز ما پشت دیوارهای بیت المقدس هستیم که حال دشمن خراب است  و امام (ره) فرمود: کلید موفقیت جمهوری اسلامی در فلسطین گذاشته شده است.

روایتگر و پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه امروز ذهنیت و زیست بوم فکری نسل جوان عوض شده است افزود: باید محصولی تولید کنیم که این زیست بوم فکری را به سمت صحیح آن هدایت کند.

یکتا ادامه داد: باید اینجا دقت کنیم تا از تکنیک هایی که دشمن استفاده می کند غافل نشده و در  مقابله با آنها از تکنیک های مناسب استفاده کنیم تا بتوانیم جلوی این سناریوها، هال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین یکتا: رسانه ها در قتلگاه جنگ شناختی امروز نباید درگیر شبهات شوند

حسین یکتا: رسانه ها در قتلگاه جنگ شناختی امروز نباید درگیر شبهات شوند