مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 23:302023-12-27ورزشي

بابادی: همدلی عامل موفقیت فولاد خوزستان خواهد بود


مدیرعامل سابق استقلال خوزستان گفت: قطعا هیات مدیره و مسؤولین فولاد خوزستان مانند هواداران به دنبال بهبود وضعیت این باشگاه هستند و با تلاش و همدلی این مهم محقق می شود.

- کیوان بابادی مدیرعامل سابق استقلال خوزستان امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تقریبا هیچ فوتبال دوست خوزستانی وجود ندارد که نسبت به تیم های استان دغدغه و تعصب نداشته باشد، تاریخ فوتبال خوزستان ثابت کرده هر گاه تیم های استان نتایج بهتری گرفته اند حال مردم هم بهتر بوده است.

وی افزود: در فصل فوتبالی خاصی قرار داریم، صرف نظر از کیفیت تیم ها، برنامه ریزی پراکنده لیگ به دلیل برگزاری بازی های ملی در فیفادی ها و تقویم جدید لیگ قهرمانان آسیا، کار را برای تیم ها سخت کرده و به طور ویژه کادرفنی و بازیکنان برای حفظ آمادگی تیم به تمرکز بیشتری نیاز دارند.

مدیرعامل سابق استقلال خوزستان در خصوص این که نامش به عنوان یکی از گزینه های جدی مدیرعاملی باشگاه فولاد در یک ماه اخیر مطرح شد، بیان کرد: برای من باعث افتخار است که در باشگاه فولاد خوزستان خدمت کنم و از تمام دوستانی که نام مرا به عنوان یک مدیر بومی در بین گزینه های فولاد قرار دادند صمیمانه تشکر می کنم اما از ته دل می گویم در هر جایگاهی که باشم آرزویم موفقیت و درخشش فولاد و دیگر تیم های خوزستانی است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابادی: همدلی عامل موفقیت فولاد خوزستان خواهد بود

بابادی: همدلی عامل موفقیت فولاد خوزستان خواهد بود