مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 17:252023-12-22اقتصادي

اجرای همزمان 3 عملیات ایجاد خط مترو در شیراز


شهردار شیراز با بیان اینکه به دنبال افزایش رضایتمندی مردم به خصوص در عرصه حمل و نقل هستیم، از اجرای همزمان 3 عملیات ایجاد خط مترو در این کلان شهر خبر داد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه به دنبال افزایش رضایتمندی مردم به خصوص در عرصه حمل و نقل هستیم، از اجرای همزمان 3 عملیات ایجاد خط مترو در این کلان شهر خبر داد.

سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز، مقصد نهمین بازدید نظارتی از مناطق یازده گانه و دیگر سازمان ها و دوایر این کلان شهر به منظور بررسی خدمات رسانی بهتر و ایجاد امید در سومین سال شورای اسلامی شهر شیراز بود.

در این بازدید چندساعته، گفت وشنود با مدیران و کارکنان سازمان با هدف تکریم و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آن ها و جلسه بررسی مسائل سازمان به جهت آشنایی با ظرفیت ها، کاستی ها و چالش ها و موانع موجود در حوزه حمل و نقل و آگاهی از روند پیشرفت برنامه ها و پروژه های این سازمان، از مواردی بودند که در این بازدید نیم روزی، مطابق بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری انجام گرفتند.

شهردار شیراز امروز، اول دی ماه در حاشیه بازدید از سازمان حمل ونقل مسافر شهرداری اظهار کرد: حوزه حمل و نقل و ترافیک حوزه بسیار گسترده است که حمل و نقل اتوبوسرانی، تاکسیرانی، حمل و نقل ریلی و مجموعه پایانه ها زیر نظر این حوزه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای همزمان 3 عملیات ایجاد خط مترو در شیراز

اجرای همزمان 3 عملیات ایجاد خط مترو در شیراز