مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:012024-01-07حوادث

بی توجهی به توصیه های هواشناسی در سبلان حادثه آفرید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سه کوهنورد تبریزی که به قصد صعود به قله سبلان به این منطقه رفته بودند به علت شرایط نامساعد جوی مفقود شدند و پس از ساعت ها جستجو توسط امدادگران متاسفانه 2 تن از آنها (خانم) به دلیل هیپوترمی (سرمازدگی) جان خود را از دست داده و تنها یک نفر زنده مانده بود.

بر اساس این گزارش تیم های امداد از تبریز، اردبیل و مشکین شهر امروز به محل وقوع حادثه در یخچال شمال شرقی رسیدند و در ابتدا به کوهنورد زنده مانده امدادرسانی کردند و انتقال پیکر 2 کوهنورد دیگر در مرحله بعدی در حال انجام است.

با توجه به وضعیت آب و هوایی منطقه امکان امداد هوایی مقدور نبوده و امدادگران به ناچار به صورت زمینی به کوهنوردان حادثه دیده دسترسی پیدا کردند.

بی توجهی به توصیه های هواشناسی در سبلان حادثه آفرید میرعلی آقاسیدی با ابراز تاسف فوت 2 کوهنورد تبریزی در منطقه سبلان اظهار کرد: از ساعات اولیه گزارش از طریق هلال احمر و هیأت کوهنوردی استان اردبیل پیگیر موضوع بودیم و با اعزام چندین تیم امدادی و جستجو از اردبیل در تلاش برای یافتن حادثه دیدگان بودیم و به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان امداد هوایی هم میسر نبود.

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی ضمن تسلیت این حادثه تلخ به جامعه کوهنوردی و خانواده های بازماندگان تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به توصیه های هواشناسی در سبلان حادثه آفرید

بی توجهی به توصیه های هواشناسی در سبلان حادثه آفرید