مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:502023-12-30سياسي

مردم ایستاده پای کار انقلاب


رسانه khamenaei.

ir در یادداشتی با عنوان «مردم ایستاده پای کار انقلاب» به این سوال پاسخ داده که انقلاب اسلامی ایران چگونه با حضور مردم، در عرصه های مختلف پیروز شده است؟ - رسانه khamenaei.

ir در یادداشتی با عنوان مردم ایستاده پای کار انقلاب به این سوال پاسخ داده که انقلاب اسلامی ایران چگونه با حضور مردم، در عرصه های مختلف پیروز شده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این یادداشت به شرح ذیل است : مردم، میدان دار انقلاب تاریخ پرماجرای مسیر انقلاب اسلامی از ابتدای نهضت تا همین امروز، پر از ردپای زنان و مردان پیر و جوانی است که در برهه های گوناگون، نقش برجسته ای برای سربلندی وطن ایفاء کرده اند؛ مردمی که یک روز با از جان گذشتگی و خون سرخ خود، انقلاب را پیروز کرده و روز دیگر با جوهر آبی نقش بسته بر روی انگشت، حکم به بقا و بالندگی آن داده اند.

صفحات تاریخ ایران از اوایل دهه چهل تا همین ایام برچیده شدن فتنه در سال 1401، همگی گواه ایستادگی، حضور و اثرگذاری مردم است، مردمی که به ویژگی های غیرت دینی، بصیرت و عمیق بودن اعتقادات دینی متصف هستند.

مردمی که پای مرجعیت دینی، انقلاب اسلامی و اقامه شعائر دینی محکم و استوار مانده اند و قیام پانزده خرداد 1342، قیام 19 دی 1356 مردم قم، قیام 29 بهمن مردم تبریز، تظاهرات هفده شهریور 17 شهریور 1357و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایستاده پای کار انقلاب

مردم ایستاده پای کار انقلاب