مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:002023-12-31اقتصادي

آخرین وضعیت صندوق کثیرالشاکی بهمیی و خبرهای خوب معاون دادستان به مردم


معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت صندوق کثیرالشاکی بهمیی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی حمید نادریان در نشست مجازی با اقشار مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمیی گفت: پرونده صندوق بهمیی پرونده کثیرالاشاکی است که به روند اقتصاد مردم و کشور به ویژه در شهرستان بهمیی ضربه وارد کرده است و باعث فروپاشی نظم اقتصادی خانوارها شده است.

معاون دادستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چندین مرحله بحث آگاهی بخشی برای جلوگیری از زایش چنین پرونده های روشنگری شده است؛ ولی متاسفانه برخی از شهروندان چندان به این موارد توجه نداشتند.

وی افزود: در بحث صندوق بهمیی روند رسیدگی در ابتدای کار حقیقتاً بسیار سخت بود چرا که فشار روحی و روانی مردم و روند کلی پرونده در قدری کار را دشوار ساخته بود؛ ولی همراهی خوب مردم باعث شد این مهم با سرعت بهتری برای رسیدگی به این پرونده را تسهیل تر کرده است.

نادریان گفت: با وجود همه مشکلات دادستانی و رییس دادگستری شهرستان بهمیی با همراهی و مشارکت خوب مردم توانست روند اجرایی این پرونده را به درستی مدیریت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از انتقال پرونده به مرجع صالحه در استان و باوجود دعوت متهم به مرکز استان همکاری لازم صورت نگرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت صندوق کثیرالشاکی بهمیی و خبرهای خوب معاون دادستان به مردم

آخرین وضعیت صندوق کثیرالشاکی بهمیی و خبرهای خوب معاون دادستان به مردم