مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:402024-01-19سياسي

ائمه جمعه باید مردم را برای حضور در عرصه های مختلف ترغیب کنند


بزرگترین اقدام ائمه جمعه این است که کاری کنند که همواره مردم در صحنه های مختلف باشند چرا که حیات اسلام به حضور مردم بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه اسفراین در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک میلاد با برکت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جواد(ع) اظهار کرد: اگر می خواهید محبوب مردم و خانواده و دوستان و همکاران در جامعه باشید رعایت حلال و حرام خدا و رعایت تقوی الهی و اخلاق اسلامی بهترین وسیله برای محبوبیت شما در بین مردم است.

وی با گرامیداشت ایام البیض گفت: پیامبر خدا خادم خانه ای بود که شما در آن معتکف می شوید، معتکفین در ردیف طواف کنندگان خانه خدا هستند.

امام جمعه اسفراین به یاد خدا بودن، تقویت روحیه عبادی، بریدن از دنیا و متعلقات دنیوی، انس با قرآن، پیداکردن دوستان خوب، دوری از مجالس و محافلی که در آن ها غیبت و تهمت و شایعه پراکنی رواست را از برکات و اهداف اعتکاف بیان کرد.

وی افزود: اعتکاف، یکی از عبادت های اثرگذار در زندگی فردی و اجتماعی است که موجب می شود او روابط اجتماعی درستی داشته باشد.

  امام جمعه اسفراین در بخش دیگری از سخنانش به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بزرگترین ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه باید مردم را برای حضور در عرصه های مختلف ترغیب کنند

ائمه جمعه باید مردم را برای حضور در عرصه های مختلف ترغیب کنند