مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:402024-01-08پزشكي

تمدید مهلت پویش ملی سلامت در فارس تا پایان دی ماه


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تمدید مهلت اجرای پویش ملی سلامت در استان فارس خبر داد و گفت: همه افراد بالای 18 سال، می توانند تا روز شنبه، - ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تمدید مهلت اجرای پویش ملی سلامت در استان فارس خبر داد و گفت: همه افراد بالای 18 سال، می توانند تا روز شنبه، 30 دی با شرکت در پویش ملی سلامت، از وضعیت ابتلای خود به 2 بیماری مزمن فشار خون و دیابت مطلع شوند.

عباس رضاییان زاده امروز، 18 دی ماه با اعلام این خبر افزود: پویش ملی سلامت، ویژه افراد بالای 18 سال و با شعار آگاهی زودتر مراقبت موثرتر از 20 آبان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز همزمان با سایر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 2 میلیون و 100 هزار نفر از جمعیت 3 میلیون نفری افراد بالای 18 سال، در این پویش شرکت کردند و در جمعیت غربال شده، 410 هزار و 661 نفر مبتلا به پیش فشارخون، 118 هزار و 654 نفرمبتلا به پره دیابت، 46 هزار و 177 نفر مشکوک به ابتلا به فشارخون بالا و 15 هزار و 904 نفر مشکوک ابتلا به دیابت شناسایی و در چرخه مراقبت های بهداشتی وارد شده اند.

رضاییان زاده با تاکید بر رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارائه خدمات ثبت شده در پویش ملی سلامت، این دستاورد مهم را نتیجه همراهی مردم، همدلی تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت پویش ملی سلامت در فارس تا پایان دی ماه

تمدید مهلت پویش ملی سلامت در فارس تا پایان دی ماه