مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:202024-01-07سياسي

مکتب و اندیشه امام(ره) مشق مدام سلیمانی بود


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن اشاره به خصوصیاتی در سردار سلیمانی چون اخلاص در عمل و دیانت تاکید کرد: شهید سلیمانی کسی بود که در مکتب و اندیشه امام (ره) رشد کرد و از او می توان به جد به عنوان شاگرد قبول شده دفاع مقدس یاد کرد.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن اشاره به خصوصیاتی در سردار سلیمانی چون اخلاص در عمل و دیانت تاکید کرد: شهید سلیمانی کسی بود که در مکتب و اندیشه امام (ره) رشد کرد و از او می توان به جد به عنوان شاگرد قبول شده دفاع مقدس یاد کرد.

سردار علی ملک شاهکویی شامگاه 16 دی ماه در مراسم کنگره شهدای دانشجوی استان که با حضور جمعی از روسای دانشگاه های استان، اساتید، دانشجویان و فرهیختگان در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد ضمن بیان اینکه شهدای دفاع مقدس بسیار مظلوم بودند، اظهار کرد: آن شهدا با دست خالی مقابل دشمنِ تا بنِ دندان مسلح و تا زمان اسارت یا شهادت جنگیده و تا پای جان مقاومت و ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی دشمن فقط یک بار به صورت رو در رو با ما جنگید، افزود: از سال 67 تا به امروز دشمن به دلیل عدم توان مقابله با ما دست به راه اندازی جنگ نیابتی زده و از طریق افراد دیگری قصد در به هم زدن امنیت کشور و ملت و همچنین درگیری با ما دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب و اندیشه امام(ره) مشق مدام سلیمانی بود

مکتب و اندیشه امام(ره) مشق مدام سلیمانی بود