مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:402024-01-10حوادث

رفع تصرف بیش از 412 هزار مترمربع اراضی ملی در خوزستان


فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی به مساحت بیش از 412 هزار مترمربع در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی به مساحت بیش از 412 هزار مترمربع در استان خبر داد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در آذرماه، هشت فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در استان با اجرای احکام قطعی قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: احکام قضایی قطعی با اقدامات حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اخذ و به فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ارسال شده بود که بر این اساس با تلاش این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی، اجرا و اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: با اجرای این احکام، اراضی ملی در استان به مساحت 412 هزار و 800 متر مربع و به ارزش 2 هزار و 107 میلیارد ریال، ضمن قلع و قمع مستحدثات، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان خوزستان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 412 هزار مترمربع اراضی ملی در خوزستان

رفع تصرف بیش از 412 هزار مترمربع اراضی ملی در خوزستان