مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:002024-01-14فرهنگي

متاسفانه پس از 44 سال هنوز در زمینه تسخیر لانه جاسوسی مستند فاخر نساخته ایم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست مستند «کد های سیاه» با حضور مجید رستگار کارگردان و سید میثم حسنی پژوهشگر در دومین روز از چهاردهمین جشنواره عمار در سینما فلسطین برگزار شد.

- متاسفانه پس از 44 سال هنوز در زمینه تسخیر لانه جاسوسی مستند فاخر نساخته ایم! کارگردان مستند کد های سیاه در نشست خبری دومین روز از چهاردهمین جشنواره عمار، علاوه بر اشاره به لزوم ساختن آثار بیشتر پیرامون اتفاق تسخیر لانه جاسوسی، بر فعالیت قابل توجه آمریکاییان در این زمینه، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست مستند کد های سیاه با حضور مجید رستگار کارگردان و سید میثم حسنی پژوهشگر در دومین روز از چهاردهمین جشنواره عمار در سینما فلسطین برگزار شد.

در ابتدای این نشست مجید رستگار کارگردان مستند کد های سیاه با بیان اینکه ابعاد رسانه بسیار گسترده است، گفت: متاسفانه ما پس از چهل سال در زمینه تسخیر لانه جاسوسی، اثر فاخر نساخته ایم؛ در لانه جاسوسی ما اطلاعات جاسوسی بسیاری پیدا کردیم، اما تا امروز در این زمینه کار مطلوبی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما خودباختگی است، ابراز کرد: پژوهش و تدوین فیلم بسیار سخت بود، اما واقعیت این است که اگر یک کارشناس ایرانی می آوردیم، درباره آن سطحی برخورد می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاسفانه پس از 44 سال هنوز در زمینه تسخیر لانه جاسوسی مستند فاخر نساخته ایم!

متاسفانه پس از 44 سال هنوز در زمینه تسخیر لانه جاسوسی مستند فاخر نساخته ایم!