مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:252024-01-11سياسي

«دارایی ‎های فرهنگی» و «ظرفیت های قانونی» پیشران صیانت از عفاف و حجاب است


قرارگاه صیانت از عفاف و حجاب شهرستان قشم در نشست خود با حضور نماینده وزیر کشور در امور استان های کویری و محرومیت زدایی، «دارایی ‎های فرهنگی» و «ظرفیت های قانونی» را پیشران صیانت از عفاف و حجاب دانست.

- ه گزارش خبرگزاری فارس از قشم، قرارگاه صیانت از عفاف و حجاب شهرستان قشم به ریاست دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی و شیخ عبدالرحیم خطیبی ائمه جمعه شیعه و اهل سنت و دیگر اعضای قرارگاه تشکیل جلسه داد.

دبیرکل دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی و نماینده وزیر کشور در امور استان های کویری و محرومیت زدایی و هیات همراه به عنوان مهمانان ویژه در این نشست حضور یافتند.

فرماندار شهرستان قشم در این نشست اظهار داشت: آموزش و ساماندهی دغدغه مندان این حوزه باید همراه با حمایت از سوی نهادهای بالادستی در دستورکار باشد.

محمدحسینی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی موظف به صیانت از عفاف و حجاب در زیرمجموعه خود هستند و در حوزه ارائه خدمات نیز با جامع نگری به این مهم توجه شود.

  وی تصریح کرد: آسیب شناسی و ریشه یابی ناهنجاری های فرهنگی-ارزشی از طریق فعالیت پژوهشی، فرهنگی و تبلیغاتی توسط دستگاه های مسئول و دستگاه های پشتیبان شتاب بیشتری بگیرد و نتایج آن در اسرع وقت به قرارگاه صیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دارایی ‎های فرهنگی» و «ظرفیت های قانونی» پیشران صیانت از عفاف و حجاب است

«دارایی ‎های فرهنگی» و «ظرفیت های قانونی» پیشران صیانت از عفاف و حجاب است