مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 16:152024-01-19بين الملل

تماس های مصر با ایران و انصارالله برای مهار تشدید تنش در دریای سرخ


مصر ارتباطات گسترده ای با مسئولان انصارالله یمن و ایران برای جلوگیری از گسترش تاثیر حملات در منطقه و دریانوردی در کانال سوئز برقرار کرده است.

- مصر ارتباطات گسترده ای با مسئولان انصارالله یمن و ایران برای جلوگیری از گسترش تاثیر حملات در منطقه و دریانوردی در کانال سوئز برقرار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که پیامدهای حملات انصارالله به کشتی های صهیونیستی و کشتی هایی که از دریای سرخ و تنگه باب المندب به سمت اراضی اشغالی می روند، بر دریانوردی در کانال سوئز و درآمدهای مصر از آن تاثیر گذاشته، قاهره در حال تلاش برای پایان بحران دریانوردی در دریای سرخ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعربی الجدید، منابع مصری فاش کردند که مصر ارتباطات گسترده ای با مسئولان انصارالله یمن و ایران برای جلوگیری از گسترش تاثیر حملات در منطقه و دریانوردی در کانال سوئز برقرار کرده است.

یک منبع مصری در گفت وگو با العربی الجدید گفت که مصر ارتباطات گسترده ای در سطح امنیتی با سران برجسته انصارالله در پی حمله آمریکا و بریتانیا به یمن برقرار کرده است.

وی توضیح داد که در رایزنی های میان مقامات مصری و رهبران انصارالله، تاکید شده است که مصر در هیچ اقدام بین المللی برای هدف قرار دادن شرکت نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس های مصر با ایران و انصارالله برای مهار تشدید تنش در دریای سرخ

تماس های مصر با ایران و انصارالله برای مهار تشدید تنش در دریای سرخ