مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:452024-01-02سياسي

موضوع کمک های مومنانه، انجام خدمات عام المنفعه است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، موضوع کمک های مومنانه، را انجام خدمات عام المنفعه و اجرای پروژه های مختلف ذکر کرد، گفت: - ایسنا/کردستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، موضوع کمک های مومنانه، را انجام خدمات عام المنفعه و اجرای پروژه های مختلف ذکر کرد، گفت: یکی از سیاست های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خدمت در مناطق محروم و اجرای پروژه های عمرانی است.

عبدالله رشیدی پور، امروز سه شنبه (12 دی ماه)در مراسم توزیع کمک های مومنانه سپاه کردستان که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با بیان اینکه امروز نتایج پیگیری های سردار سلیمانی را شاهد هستیم، اظهار کرد: حیات و شهادت سراسر افتخار شهید سلیمانی سراسر برای ملت ایران و جهان اسلامی برکت بود.

وی با اشاره به اینکه، امروز جهان بعد از شهادت سردار دل ها بیشتر از زمانی که در قید حیات بود موضوع مقاومت را دنبال می کند، افزود: امروز مقاومت هیمنه پوشالین استکبار را به جهان ثابت کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، با بیان اینکه امروز تمام جهان به صورت یکپارچه در قلب اروپا و امریکا و در بغل دست کاخ سفید از مسلمان و غیرمسلمان علیه رژیم پوشالی اسراییل قیام کرده اند، ادامه داد: تمام بحث هایی که در خصوص اتفاقات اخیر انجام و مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع کمک های مومنانه، انجام خدمات عام المنفعه است

موضوع کمک های مومنانه، انجام خدمات عام المنفعه است