مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 13:262024-01-04سياسي

شهید گمنام شهر گلگیر شناسایی شد؛ پایان فراق خانواده همدانی پس از 41 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلگیر، پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس آرمیده در شهر گلگیر استان خوزستان پس از 41 سال شناسایی شد.

پیکر پاک و مطهر که به عنوان شهید جاویدالاثر شناخته شده بود از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و خانواده معظمش از چشم انتظاری درآمدند.

این لاله زهرایی، شهید جلیل شادمانی نام دارد و اهل روستای حیران از توابع شهرستان همدان است که در دوران دفاع مقدس همراه با دیگر رزمندگان به جبهه رفته بود و در عملیات آزادسازی خرمشهر شرکت کرد.

شهید جلیل شادمانی در بهار سال 1361 از تیپ ذوالفقار ارتش به عنوان سرباز به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد که در عملیات بیت المقدس مجروح و به اسارت دشمن بعثی درآمد.

این دلیرمرد همدانی پس از اسارت به دست دشمن، به بیمارستان بصره انتقال یافت ولی به دلیل شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در عراق به خاک سپرده شد.

پیکر پاک شهید جلیل شادمانی پس از سال ها غربت روز پنج شنبه 17 آبان ماه سال 1397 همراه با یک شهید گمنام دیگر در سالروز شهادت غریبانه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در شهر گلگیر از توابع شهرستان مسجدسلیمان تشییع شد و در یادمان شهدای این شهر آرام گرفت.

حالا پس از پنج سال از تشییع، پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام شهر گلگیر از طریق آزمایش DNA شناسایی شد که خانواده مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید گمنام شهر گلگیر شناسایی شد؛ پایان فراق خانواده همدانی پس از 41 سال

شهید گمنام شهر گلگیر شناسایی شد؛ پایان فراق خانواده همدانی پس از 41 سال