مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:302024-01-01سياسي

تیر غیب هایی که صهیونیست ها را درمانده کرد


یکی از خطوط عملیات روانی که رسانه های معاند و پیاده نظام مجازی آنان به آن زیاد می پردازند بحث انفعال جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدامات خصمانه ای همچون ترور به دست رژیم صهیونیستی است.

- یکی از خطوط عملیات روانی که رسانه های معاند و پیاده نظام مجازی آنان به آن زیاد می پردازند بحث انفعال جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدامات خصمانه ای همچون ترور به دست رژیم صهیونیستی است.

این خط به خصوص بعد از ترور شهید سیدرضی موسوی برجسته شده و هدف از آن هم زیر سؤال بردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران، ایجاد یأس در میان مردم و وادار نمودن ایران به واکنش غلط و نسنجیده و بازی کردن در زمین دشمن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در یادداشتی به قلم حمیدرضا شاه نظری نوشت: در این باره چند نکته قابل تأمل است: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران درباره فلسطین و نیز حضور اشغالگران و سلطه گران در منطقه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی روشن بوده و تاکنون نیز بر همین منوال عمل کرده است.

سیاست از بین رفتن اشغالگری و تشکیل دولت فلسطینی با حق حاکمیت مردم فلسطین و اخراج سلطه گران از منطقه همواره طی چند دهه پیگیری شده و نتایج درخشانی نیز تاکنون داشته است.

حمایت از مقاومت فلسطین در همه سطوح برای قدرت یابی آنان به حدی که بتوانند رژیم صهیونیستی را دچار زوال و از سرزمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر غیب هایی که صهیونیست ها را درمانده کرد

تیر غیب هایی که صهیونیست ها را درمانده کرد