مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:202024-01-08سياسي

شهید سلیمانی مظهر اقتدار و قله افتخار


معاون امور بین ­الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در یادداشتی نوشت: شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر اقتدار و قله افتخار تمام مسلمانان و بلکه آزادگان جهان بود.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یادداشت؛ سیدمحمدرضا مرتضوی معاون امور بین ­الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: بر مسلمانان پوشیده نیست که از آغاز حرکت پیامبر عظیم ­الشان اسلام(ص)، همواره شهادت عنصر لاینفک نهضت ایشان بوده است.

عنصری که در همان نخستین سال­ های آغاز بعثت با شهادت جناب یاسر و جناب سمیه آغاز شد و خون ایشان برکات غیر قابل وصفی را به نهضت نبوی تزریق کرد و پس از آن نیز همچنان شجره طیبه اسلام با خون پاک و سرخ شهیدانش آبیاری شد و به چنان درخت تنومندی تبدیل شد که به تعبیر وحی: کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ.

(ابراهیم، آیه 24) لذا هرچند ما در این ایام در سوگ برادران و خواهرانی هستیم که در کرمان مظلومانه به دست خبیث­ ترین گروه ­های ارتجاعی و تکفیری به شهادت رسیدند اما نه این جنایت ­ها برای­مان امری بدیع و ناشناخته است و نه با مصیبت­ های ناشی از آن بیگانه هستیم.

نیروهای اصیل اسلامی از شیعه و سنی – برخلاف گروهک­ های تکفیری ساخته و پرداخته دولت­ هایی که در عناد با اسلام عزیز قرار دارند – به خوبی می ­دانند این حرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی مظهر اقتدار و قله افتخار

شهید سلیمانی مظهر اقتدار و قله افتخار