مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 17:402023-12-28سياسي

نیاز به الگوهای جدید برای مشارکت سیاسی داریم/ انتخابات؛ فرصت تمرین همبستگی


حتما نیاز به الگوهای جدید برای مشارکت سیاسی داریم و باید آسیب ها را رفع کنیم و رقابت مبتنی بر برنامه ریزی و ایده های حکمرانی باشد.

- نیاز به الگوهای جدید برای مشارکت سیاسی داریم/ انتخابات؛ فرصت تمرین همبستگی ایسنا/کرمان مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: حتما نیاز به الگوهای جدید برای مشارکت سیاسی داریم و باید آسیب ها را رفع کنیم و رقابت مبتنی بر برنامه ریزی و ایده های حکمرانی باشد.

عبدالله مرادی عصر امروز هفتم دی ماه در سومین نشست فصلی احزاب سیاسی استان کرمان با موضوع مشارکت در انتخابات با تاکید بر لزوم نگاه جدیدتر به انتخابات اظهار کرد: حداقل نگاه به انتخابات یعنی انتخاب مدیران و سیاست گذاران کشور توسط مردم و نقش چرخش نخبگانی دارد.

وی افزود: انتخابات فرصتی برای گفت و گوی سیاسی، همبستگی اجتماعی، ایجاد وفاق است و اینکه مشکلات ارتباطی جامعه را در گفت و شنودها رفع کنیم.

مرادی با اشاره به اینکه نگاه فعالان احزاب سیاسی استان کرمان نزدیک به هم و دلسوزانه بود، تصریح کرد: نباید انتخابات را صرفا فرصتی برای رقابت سیاسی ببینیم بلکه فرصتی برای تمرین همبستگی بیشتر و فرهنگ مشارکتی در کشور است که منجر به افزایش سرمایه اجتماعی بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به الگوهای جدید برای مشارکت سیاسی داریم/ انتخابات؛ فرصت تمرین همبستگی

نیاز به الگوهای جدید برای مشارکت سیاسی داریم/ انتخابات؛ فرصت تمرین همبستگی