مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 22:452023-12-26سياسي

دانشگاه، محل فکر و اندیشه و همچنین، محل نقد و نظر است


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) گفت: دانشگاه، محل فکر و اندیشه و همچنین، محل نقد و نظر است.

- ایسنا/لرستان مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) گفت: دانشگاه، محل فکر و اندیشه و همچنین، محل نقد و نظر است.

حجت الاسلام فتاحی امروز، پنجم دی ماه در مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه (مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در عناوین مختلف با دسته بندی موضوعی) که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آیت العظمی بروجردی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: کار بسیار مبارک و خیری صورت گرفته است که رونمایی از مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است و امروز از آثار یک اندیشمند و دانشمند رونمایی می کنیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه، محل فکر و اندیشه و همچنین، محل نقد و نظر است و آثار هر دانشمندی می تواند مورد نقد قرار بگیرد؛ اما نقد باید منصفانه و آگاهانه باشد.

مسئول محترم نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) با اشاره به برخی از ویژگی های مقام معظم رهبری، افزود: ویژگی اول رهبری دارا بودن سوابق مدیریتی بسیاری بوده که برخی به دستور مستقیم حضرت امام خمینی (ره) و برخی نیز با رأی مردم صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه، محل فکر و اندیشه و همچنین، محل نقد و نظر است

دانشگاه، محل فکر و اندیشه و همچنین، محل نقد و نظر است