مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:102024-01-12سياسي

آیت الله علم الهدی: دشمن، بیشتر از موشک از حضور مردم وحشت دارد


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با بیان این که وحشت دشمن از حضور مردم بیش از تأثیر توانمندی های دفاعی کشور است، گفت: برادران و خواهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبرک فرارسیدن سالروز ولادت امام باقر(ع) اظهار کرد: همه ائمه(ع) در طول زندگی خود برای جهاد فی سبیل‎الله و تشکیل حکومت دینی تلاش کردند تا مردم را از ذلت طواغیت نجات دهند اما به این دلیل وارد عرصه قیام نظامی و مسلحانه نمی شدند که مردم همراه نبودند.

وی افزود: اهل بیت(ع) برای تشکیل حکومتی دینی تلاش داشتند اما مردم به صحنه نمی آمدند زیرا مردم در همه امور مربوط به جامعه، حرف اول را می زنند.

رهنمود و هویت ‎بخشی، دو ویژگی تبیین مردمی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در عرصه رهنمود و توجه دادن به مردم، دو نکته حائز اهمیت است؛ یکی جهت دهی دقیق است تا مردم از ابتدا به دقت بدانند باید به کدام جهت حرکت کنند.

دومی هم توان‎بخشی معرفتی به مردم است تا مردم بدانند چه کسی هستند، چه ظرفیت‎هایی دارند، دوست و دشمن خود را بشناسند، از ترفندهای توطئه‎آمیز بدخواهانشان آگاه باشند و اسلام برایشان به عنوان یک مکتب عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: دشمن، بیشتر از موشک از حضور مردم وحشت دارد

آیت الله علم الهدی: دشمن، بیشتر از موشک از حضور مردم وحشت دارد