مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:052024-01-06حوادث

دستگیری سودجویان تعرض به میراث فرهنگی در چابکسر


به گفته فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، در پی گزارش پاسگاه انتظامی یک دستگاه فلزیاب کشف و سه مجرم آثار تاریخی نیز دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، سرهنگ محمد علی پور، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سودجویان تعرض به میراث فرهنگی در چابکسر اظهار کرد: برابر گزارش واصله از سوی پاسگاه انتظامی چابکسر به اداره میراث فرهنگی، مبنی بر کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب از یک خودرو شخصی، بررسی ها و تحقیقات در دستور کار نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

  وی با بیان اینکه متهمین به همراه دستگاه مکشوفه، جهت سیر مراحل قضایی، به حوزه قضایی منتقل شدند، افزود: در پی گزارش پاسگاه انتظامی یک دستگاه فلزیاب کشف و سه مجرم آثار تاریخی نیز دستگیر شدند.

به گفته فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، با توجه به وظایف ذاتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حفظ و حراست از آثار و اموال تاریخی و فرهنگی، به محض دریافت گزارش ها و دستگیری متهمان، موضوع بلافاصله در دستور کار قرار می گیرد و در محاکم قضایی پرونده تشکیل و براساس قوانین و مقررات با این افراد برخورد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سودجویان تعرض به میراث فرهنگی در چابکسر

دستگیری سودجویان تعرض به میراث فرهنگی در چابکسر