مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 22:102024-01-12سياسي

تداوم راه شهدا و صیانت از کشور با مشارکت در انتخابات


فرمانده سپاه نینوا گلستان با تأکید بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مشارکت در این انتخابات، پیمودن راه شهدا در صیانت و پاسداری از کشور در مقابل توطئه های دشمنان است.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان با تأکید بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مشارکت در این انتخابات، پیمودن راه شهدا در صیانت و پاسداری از کشور در مقابل توطئه های دشمنان است.

سردار علی ملک شاهکوهی روز جمعه عصر 22 دی ماه 1402 در مراسم یادواره شهدای شهر تاتار علیا از توابع شهرستان رامیان اظهار کرد: دشمن از اول انقلاب تاکنون برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به هر کاری زده ولی به مدد الهی نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

وی با اشاره به دو اقدام دشمن در عرصه داخلی و خارجی، تصریح کرد: جنگ ها و فتنه های داخلی از اول انقلاب تاکنون با حضور مردم و رهبری حکیم انقلاب با شکست مواجه شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تشکیل داعش را نتیجه دسیسه های دشمنان نظام و با هدف نابودی ایران اسلامی دانست و افزود: دشمنان ما با رشادت های سردار سلیمانی و جبهه مقاومت نتوانستند به اهداف خودشان دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم راه شهدا و صیانت از کشور با مشارکت در انتخابات

تداوم راه شهدا و صیانت از کشور با مشارکت در انتخابات