مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:102023-12-23ورزشي

با پشتکار پیش بینی رسیدن به مدال های رنگارنگ را داشتم


ملی پوش دو و میدانی ناشنوایان گفت: با توجه به اراده ای که داشتم و حمایت خانواده ام که همیشه به من می گفتند «تو می توانی یک ورزشکار ملی پوش شوی»، - علی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی ناشنوایان روسیه نفر ششم جهان شدم وصاحب 4 مدال رنگارنگ آسیا هستم.

وی در ادامه با اشاره به چگونگی علاقه مندی اش به ورزش، گفت: من ابتدا فعالیتم را با رشته فوتبال آغاز کردم و بعد 19 ساله بودم که به رشته دو و میدانی علاقه مند شدم ومقام های کشوری و استانی بسیاری را کسب کردم.

  این دو و میدانی کار 26 ساله رشتخواری افزود: من روزانه 60 کیلومتر از روستای محمد آباد با هزینه شخصی به پیست دو و میدانی تربت حیدریه می آیم و تمرین میکنم و با توجه به اراده ای که داشتم و حمایت خانواده ام که همیشه به من می گفتند تو می توانی یک ورزشکار ملی پوش باشی ، پیش بینی رسیدن به چنین سطحی که به مدال های رنگاررنگ دست پیدا کنم را داشتم.

وی بیان کرد: پدرم در تمام مسابقات استانی و کشوری و حتی تمرینات، پا به پای من حضور دارد و از من حمایت می کند که جا دارد از تلاش های او و مادرم قدرانی کنم.

علیزاده با بیان این که از مسئولان انتظار دارم شرایط بهتری را برای تمرین من مهیا کنند، عنوان کرد: امیدوارم شرایط سخت افزاری بهتری برای رشته دو و میدانی ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پشتکار پیش بینی رسیدن به مدال های رنگارنگ را داشتم

با پشتکار پیش بینی رسیدن به مدال های رنگارنگ را داشتم