مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:152024-01-14فرهنگي

جشنواره هنرهای تجسمی فجر خواستگاهی برای معرفی هنرمندان گمنام کرمانشاهی است


دبیر جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه گفت: جشنواره هنرهای تجسمی فجر که هرساله به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی در تهران و مراکز استان ها برگزار می شود باید به مأمن و خواستگاهی برای گرامیداشت و معرفی هنرمندان گمنام کرمانشاه تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سامان آریانپور دبیر جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه امروز در نشست ستاد برگزاری جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه که با حضور پوریا جلالی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی درباره روند برگزاری و نحوه انتخاب آثار، این جشنواره را مهمترین اتفاق هنری حوزه تجسمی در ایران نام برد و خواستار حمایت ادارات و ارگان های استان کرمانشاه از این رویداد شد.

وی ادامه داد: جشنواره هنرهای تجسمی فجر که هرساله به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی در تهران و مراکز استان ها برگزار می شود باید به مأمن و خواستگاهی برای گرامیداشت و معرفی هنرمندان گمنام کرمانشاه تبدیل شود.

دبیر جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه گفت: بخش تجسمی جشنواره فجر به نام تجسم هنر از تاریخ 7 تا 12 بهمن ماه با حضور هنرمندان کرمانشاهی در رشته های عکاسی، پوستر، نقاشی، مجسمه سازی، تصویرسازی،  هنرهای مفهومی و داستان سرایی بصری در نگارخانه میرزا رضا کلهر و همزمان در سه شهرستان سنقرو کلیایی،جوانرود و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره هنرهای تجسمی فجر خواستگاهی برای معرفی هنرمندان گمنام کرمانشاهی است

جشنواره هنرهای تجسمی فجر خواستگاهی برای معرفی هنرمندان گمنام کرمانشاهی است