مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:452023-12-31ورزشي

اعلام رقبای والیبال ایران در لیگ ملت های 2024


فدراسیون جهانی والیبال پیش نویس برنامه دیدارهای لیگ ملت های 2024 را جهت اطلاع کشورها اعلام کرد و مردان والیبال ایران در نخستین دیدار خود به مصاف ایتالیا می روند.

- فدراسیون جهانی والیبال پیش نویس برنامه دیدارهای لیگ ملت های 2024 را جهت اطلاع کشورها اعلام کرد و مردان والیبال ایران در نخستین دیدار خود به مصاف ایتالیا می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال سال 2024 در 9 کشور و چهار قاره برگزار خواهد شد و 32 تیم ملی در دو بخش مردان و زنان در آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی برای صعود به مرحله فینال این رقابت ها با هم پیکار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست به مصاف ایتالیا، آرژانتین، صربستان و کوبا می رود، در هفته دوم مقابل ژاپن، برزیل، ترکیه و بلغارستان صف آرایی خواهد کرد و در هفته سوم در فیلیپین با تیم های هلند، آلمان، فرانسه و آمریکا روبرو خواهد شد.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی 12 مسابقه خواهد داشت و با تیم های کانادا، لهستان و اسلوونی بازی نخواهد کرد.

لازم به ذکر است مسابقات لیگ ملت های والیبال 2024 آخرین سکوی کسب سهمیه بازی های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال ایران و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت ها خواهد بود که در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات براساس رنکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رقبای والیبال ایران در لیگ ملت های 2024

اعلام رقبای والیبال ایران در لیگ ملت های 2024