مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:252024-01-17اجتماعي

هشدار سطح زرد هواشناسی/ احتمال وقوع سیلاب در برخی نقاط استان کرمان


اداره کل هواشناسی استان کرمان با توصیف سامانه جوی در پایان هفته جاری اعلام کرد: روز جمعه شاهد ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و بارش برف در مناطق سردسیر و وزش تندبادهای لحظه ای خواهیم بود.

- ایسنا/کرمان اداره کل هواشناسی استان کرمان با توصیف سامانه جوی در پایان هفته جاری اعلام کرد: روز جمعه شاهد ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و بارش برف در مناطق سردسیر و وزش تندبادهای لحظه ای خواهیم بود.

در این اطلاعیه آمده است: بیشینه بارش در نیمه غربی، مرکز و جنوب استان کرمان پیش بینی می شود لذا جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیلها در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

شهرستان های ارزوییه، بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رابر، راین، رودبار جنوب، عنبرآباد، فاریاب، قلعه گنج، کهنوج، گلباف، لاله زار، منوجان و ماهان از مناطق تحت تاثیر این سامانه جوی خواهند بود.

به دلیل احتمال لغزندگی و یخ زدگی سطح جاده های کوهستانی، به پرهیز از سفرهای غیرضروری، اجتناب از فعالیت های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سوخت کافی در هنگام سفر توصیه شده است .

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سطح زرد هواشناسی/ احتمال وقوع سیلاب در برخی نقاط استان کرمان

هشدار سطح زرد هواشناسی/ احتمال وقوع سیلاب در برخی نقاط استان کرمان