مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:402024-01-15سياسي

پرونده ثبت ملی 10 میراث غیرمنقول کرمانشاه داوری می شود


معاون میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تدوین پرونده ثبت ملی 10 میراث غیرمنقول کرمانشاه از جمله هشت یادمان دفاع  مقدس خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تدوین پرونده ثبت ملی 10 میراث غیرمنقول کرمانشاه از جمله هشت یادمان دفاع  مقدس خبر داد.

کیومرث خانی لعل آبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تدوین تعدادی پرونده دیگر برای ثبت ملی در کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به اینکه احتمالا اوایل ماه آینده نشست شورای ثبت آثار کشور برای داوری آثار غیرمنقول کرمانشاه برگزار شود، 10 پرونده جدید را در این حوزه برای ثبت ملی آماده کرده ایم.

وی ادامه داد: از آنجایی که کرمانشاه یکی از استان های کشور بوده که بصورت مستقیم در هشت سال جنگ تحمیلی حضور داشته، امسال در ثبت پرونده های غیرمنقول استان روی ثبت ملی یادمان های دفاع مقدس تمرکز کرده ایم.

معاون میراث فرهنگی کرمانشاه تصریح کرد: 9 یادمان دفاع مقدس استان در سالهای گذشته به ثبت ملی رسیده و برای امسال هم هشت پرونده جدید را در این زمینه تدوین کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: یادمان شهید حاجی بابا و پادگان ابوذر در سرپل ذهاب، پناهگاه جنگ تحمیلی و تنگ و چم امام حسن(ع) در قصرشیرین، دبستان شهدا و یادمان شهدای گمنام پارک کوهستان کرمانشاه، محل بمباران شیمیایی روستای زرده در دالاهو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ثبت ملی 10 میراث غیرمنقول کرمانشاه داوری می شود

پرونده ثبت ملی 10 میراث غیرمنقول کرمانشاه داوری می شود