مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:052023-12-23اجتماعي

چرا برخورد با خاطیان مراکز نگهداری کودکان و معلولان درس عبرت نمی شود؟


در تمامی پرونده های معلول آزاری که امسال در مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت و اخیرا در مرکز شبه خانواده صورت گرفته بود،مسوولان به درستی ورود کرده و برخوردهایی با خاطیان انجام شده اما به راستی چرا باز کودک آزاری و معلول آزاری در این مراکز تکرار می شود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، بار دیگر ضرب و شتم و آزار کودکان در مراکز نگهداری سازمان بهزیستی؛ تنها 27 ثانیه از این فیلم غم انگیز به دست ما رسیده است.

در دقایق ابتدایی این فیلم کارمندی که هویتش مشخص نیست؛ دست کودکی را می گیرد و در پاسخ به اعتراف کودکی دیگر که در تصویر مشخص نیست می گوید: آقا، دیشب سُرم خورده است! ، کودکی که تصویرش را مات کرده اند را مورد ضرب و شتم قرار می دهد؛ کودکی که تنها تلاشش رهایی از دستان این مربی یا کارمندی است که نشسته و او را می زند! در فیلم منتشر شده در فضای مجازی، ادعا می شود که مرکز شبانه روزی که فعل ضرب و شتم کودکان در آن روی داده، مرکزی در تهران به نام سلمان است.

کارمند این مرکز خطاب به کودکی که زیر دستان اوست می گوید: سرم اصلی را الان باید بخورد.

او ادامه می دهد تو هم تو هم بدهنی و .

در ادامه فیلم، این کارمند مرکز سلمان یکی دیگر از کودکان آن مرکز را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و خطاب به آن کودک می گوید: صدات در بیاد تا بلند شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخورد با خاطیان مراکز نگهداری کودکان و معلولان درس عبرت نمی شود؟

چرا برخورد با خاطیان مراکز نگهداری کودکان و معلولان درس عبرت نمی شود؟