مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:502023-12-30اقتصادي

1.5میلیون تن کالا در سال جاری از بنادر شرق هرمزگان صادر شد


مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان گفت: در 9 ماهه امسال بیش از یک و نیم میلیون تن کالای غیرنفتی از بنادر شرق هرمزگان صادر شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان گفت: در 9 ماهه امسال بیش از یک و نیم میلیون تن کالای غیرنفتی از بنادر شرق هرمزگان صادر شده است.

حمیدرضا محمدحسینی تختی، امروز (نهم دی ماه)، در تشریح جزییات عملیات تخلیه و بارگیری کالا در 9 ماهه امسال، افزود: با افزایش شاخصه های عملکردی بنادر شرق هرمزگان یک میلیون و 796 هزار و 52 تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی جابه جا شده است.

وی ادامه داد: از مجموع کالاهای تخلیه و بارگیری شده، یک میلیون و 464 هزار و 132 تن مربوط به حوزه غیرنفتی و 331 هزار و 920 تن نیز به کالاهای نفتی اختصاص دارد.

مدیر بندر شهید باهنر افزود: با به کارگیری و استفاده از زیرساخت های مناسب برای بهره برداری حداکثری از ظرفیت های موجود یک میلیون و 64 هزار و 723 تن از انواع کالای غیرنفتی شامل میوه و تره بار، مصالح ساختمانی، کالای فله به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده که این میزان نسب به مدت سال گذشته 19 درصد افزایش داشته است.

محمدحسینی تختی در بخش عملکرد کانتینرهای یخچالی نیز گفت: در این بازه زمانی 49 هزارو 359 TEU کانتینر یخچالی جابه جا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش به ثبت رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.5میلیون تن کالا در سال جاری از بنادر شرق هرمزگان صادر شد

1.5میلیون تن کالا در سال جاری از بنادر شرق هرمزگان صادر شد