مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:052024-01-03اقتصادي

تخفیف 75 درصدی خدمات فنی و مهندسی مکان های گردشگری اصفهان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: همراه با ارائه تخفیفات 75 درصدی خدمات فنی و مهندسی مکان های گردشگری، عوارض 99درصدی ساخت مکان های گردشگری نیز در استان اصفهان حذف شد.

- ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: همراه با ارائه تخفیفات 75 درصدی خدمات فنی و مهندسی مکان های گردشگری، عوارض 99درصدی ساخت مکان های گردشگری نیز در استان اصفهان حذف شد.

مهران زینلیان، شامگاه(سه شنبه، 12 دی) در نشست خدمات سفر استان اصفهان در کاشان، اظهار کرد: جلسات منطقه ای در شهرستان های استان اصفهان برگزار شده و ضمن تقویت نقاط قوت هر منطقه، نقاط ضعف نیز شناسایی و برطرف می شود.

وی افزود: جذب گردشگر در شهرستان های استان اصفهان 10 درصد افزایش یافته است و تلاش می کنیم با پشتیبانی از برنامه های توسعه صنعت گردشگری، شاهد رشد این صنعت بیش از پیش باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، تأکید کرد: حفظ آثار، بناها و هویت تاریخی از اهمیت بالایی برخوردار است و از این رو هرگونه طرح توسعه که با حفظ میراث فرهنگی منافات داشته باشد، حمایت نخواهد شد.

همچنین مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان، گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته جلسات از این پس به جای اینکه جلسات به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار شود به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 75 درصدی خدمات فنی و مهندسی مکان های گردشگری اصفهان

تخفیف 75 درصدی خدمات فنی و مهندسی مکان های گردشگری اصفهان