مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:002024-01-16سياسي

استقبال از اجرای نمایش «آقای مجنون، خانم لیلی»


نمایش «آقای مجنون، خانم لیلی» که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده است، تا روز پنجشنبه 5 بهمن ماه روی صحنه خواهد رفت.

- ایسنا/قم نمایش آقای مجنون، خانم لیلی که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده است، تا روز پنجشنبه 5 بهمن ماه روی صحنه خواهد رفت.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایش آقای مجنون، خانم لیلی که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده است تا روز پنجشنبه 5 بهمن ماه روی صحنه واهد رفت.

این نمایش شامگاه 24 دی ماه به علت هم زمانی با سالروز وفات حضرت امام علی نقی (ع) به روی صحنه نرفت و از امشب 25 دی ماه تا 5 بهمن ماه از ساعت 18 مجدد به روی صحنه می رود.

در خلاصه این نمایش آمده است؛ آقای مجنون، خانم لیلی نوشته محمد رضا کوهستانی روایتی عجیب غریب و شدید از عشقی نافرجام در انتخابی بی اندیشه و تفکر؛ لیلی و مجنون و شهرام و صدیقه و شیرین خسرو و فرهاد است.

نمایش آقای مجنون، خانم لیلی به کارگردانی مهدی کاشی و با بازی سید محمدرضا پیغمبری، هومن پیری، سید مصطفی مقیمی، حانیه کیانی، آیدا سلیمانی، سجاد بختیاری زاده و ابراهیم وفایی اجرا می شود.

این نمایش در تالار شهید آوینی به نشانی؛ خیابان جمهوری، نبش کوچه 28، خانه فرهنگ و هنر ملل روی صحنه می رود و علاقمندان علاوه بر امکان خرید بلیط از گیشه ی سالن، می توانند از سایت بیلیتاما؛ www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از اجرای نمایش «آقای مجنون، خانم لیلی»

استقبال از اجرای نمایش «آقای مجنون، خانم لیلی»