مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:552024-01-09دانش

تفاهم نامه همکاری دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و کانون زبان ایران منعقد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازدانشگاه تهران، بر اساس این تفاهم نامه، دانشکده تجارت و مالیه و کانون زبان ایران در کلیه امور آموزشی و پژوهشی، - تفاهم نامه همکاری دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با کانون زبان ایران روز دوشنبه 18 دی ماه به امضای هاشم آقازاده رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و مهدی ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازدانشگاه تهران، بر اساس این تفاهم نامه، دانشکده تجارت و مالیه و کانون زبان ایران در کلیه امور آموزشی و پژوهشی، انجام پروژه های مشترک تحقیقاتی، برگزاری سمینار های مشترک علمی، پژوهشی، آموزشی و برگزاری کارگاه های مشترک آموزشی همکاری خواهند کرد.

هاشم آقازاده، رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران در نشست انعقاد این تفاهم نامه گفت: علی رغم اینکه زمان زیادی از فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران نمی گذرد، گام های بزرگی برای اثربخشی دانشکده در عرصه علمی برداشته شده است.

وی دانشکده تجارت و مالیه را یک دانشکده تقاضامحور دانست و افزود: این دانشکده مأموریت دارد که به صنعت و اجرا بسیار نزدیک باشد، و مجموعه آموزش هایی که در این دانشکده وجود دارد می تواند از زاویه آموزش زبان نیز مورد توجه شما قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و کانون زبان ایران منعقد شد

تفاهم نامه همکاری دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و کانون زبان ایران منعقد شد