مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:162024-01-07حوادث

نجات 50 لنج صیادی از حادثه آتش سوزی بندرسلخ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان امروز در این بازدید با بیان اینکه پیگیری و بررسی علل این حادثه در دستور کار مدیریت بهره بردار بندر صیادی صلخ قرار داد اظهار کرد: امید داریم با توجه به همدلی و همراهی موجود حداکثر مساعدت بامالکین شناورهای خسارت دیده در اسرع وقت صورت پذیرد.

وی، وزش باد شدید، در جریان باد قرار گرفتن آتش و سرعت بالای گسترش آتش را از اهم علل گستردگی این حادثه خواند و افزود: با وجود سیستم اطفا حریق در بندر و اقدام سریع و قابل تقدیر آتش نشانان، امداد رسانان و مسئولین موفق به نجات بیش از 50 فروند شناور لنج صیادی و چندین شناور قایق از این سانحه شدیم و حدود 10 فروند شناور نیز طعمه حریق شد.

مدیرکل شیلات هرمزگان افزود: با توجه به متفاوت بودن خسارت وارده به شناورهای صیادی، برآورد خسارت نیازمند کارشناسی و بررسی دقیق است.

  در ادامه نماینده ویژه معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران ضمن تشکر از عوامل امداد رسان و آتش نشان، همدلی و همراهی مردم در این حادثه را یکی از عوامل مهم کاهش خسارت در این حادثه خواند و گفت: پیرو دستور معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران پیگیری امورات صیادان خسارات دیده در این حادثه در دستور کار ویژه شیلات مرکز و استان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 50 لنج صیادی از حادثه آتش سوزی بندرسلخ

نجات 50 لنج صیادی از حادثه آتش سوزی بندرسلخ