مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:252023-12-27سياسي

سردار غلامرضا سلیمانی: اقتصاد مقاومتی از ضروریات اقتصاد ملت ایران است


رییس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: اگر می خواهیم بیکاری ریشه کن و رونق اقتصادی شکل گیرد، لازمه آن توجه به اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از ضروریات اقتصاد امروز ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (چهارشنبه 6 دی ماه) در رویداد ملی طلایه داران اقتصاد مقاومتی که در مجتمع 5 آذر برگزار شد، گفت: اگر می خواهیم بیکاری ریشه کن و رونق اقتصادی شکل گیرد، لازمه آن توجه به اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از ضروریات اقتصاد امروز ملت ایران است.

سردار سلیمانی افزود: ایجاد رونق اقتصادی و کاهش تورم و حتی به صفر رساندن تورم جزو مطالبات و خواسته های مردم از دولت است و اگر می خواهیم ارزش پول ملی ما افزایش یابد، می بایست در ابعاد مختلف کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری، گیاهان دارویی، تولید مواد غذایی و همچنین برنامه های صنایع تبدیلی و صنایع کوچک و متوسط به رشد و بالندگی برسیم.

وی ادامه داد: برای تحقق این موضوع نیرو های جهادی، انقلابی و بسیجی باید به صورت گسترده در عرصه های اقتصادی و کسب و کار نقش آفرینی کنند؛ البته سازمان بسیج مستضعفین هم باید این حرکت را با همت شما طلایه داران اقتصاد مقاومتی عمومی کند و توسعه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غلامرضا سلیمانی: اقتصاد مقاومتی از ضروریات اقتصاد ملت ایران است

سردار غلامرضا سلیمانی: اقتصاد مقاومتی از ضروریات اقتصاد ملت ایران است