مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 17:402024-01-19ورزشي

آدینه پرترافیک ورزش بانوان؛ خوب برای سپاهان،بد برای ذوب آهن


تیم های بسکتبال، والیبال، هندبال و فوتبال بانوان سپاهان و ذوب آهن در پایان هفته پر ترافیک ورزشی خارج از خانه به مصاف رقبا رفتند که حاصل کارشان 3 پیروزی و 2 باخت بود.

- آدینه پرترافیک ورزش بانوان؛ خوب برای سپاهان،بد برای ذوب آهن ایسنا/اصفهان تیم های بسکتبال، والیبال، هندبال و فوتبال بانوان سپاهان و ذوب آهن در پایان هفته پر ترافیک ورزشی خارج از خانه به مصاف رقبا رفتند که حاصل کارشان 3 پیروزی و 2 باخت بود.

در یکی دیگر از جمعه های شلوغ ورزش بانوان، نمایندگان سپاهان و ذوب آهن در 4 رشته توپی به مصاف رقبا رفتند که در نهایت 3 برد و 2 باخت را به نام خود ثبت کردند.

تیم هندبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در سالن 25 آبان سپاهان میزبان تیم شهید چمران لارستان بود.

بانوان سپاهان در نیمه نخست با نتیجه 13 بر 11 به پیروزی رسیدند؛ در نیمه دوم نیز طلایی پوشان عملکرد خوبی داشتند و در پایان سپاهان با نتیجه 30 بر 20 به پیروزی رسید.

به این ترتیب شاگردان فاطمه محمدخانی ششمین پیروزی خود در لیگ برتر هندبال را به دست آوردند و با 12 امتیاز به رده چهارم صعود کردند.

در ادامه تیم والیبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور در سالن یگانگی یزد مهمان هوران بود که طلایی ها این بازی را 3 بر صفر با نتایج 25


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدینه پرترافیک ورزش بانوان؛ خوب برای سپاهان،بد برای ذوب آهن

آدینه پرترافیک ورزش بانوان؛ خوب برای سپاهان،بد برای ذوب آهن