مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 21:352024-01-20اجتماعي

نشست های تخصصی با موضوع اسباب بازی برگزار می شود


هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی در بخش علمی خود، 4 نشست تخصصی با موضوع اسباب بازی برگزار می کند.

- [نشست های تخصصی با موضوع اسباب بازی برگزار می شود] به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، همزمان با نمایشگاه ترویج بازی و فروشگاه تخصصی تولیدات صنعت اسباب بازی ایران، نشست های تخصصی بخش علمی جشنواره برگزار می شود.

بر همین اساس اولین نشست روز یکشنبه یکم بهمن ساعت 13 تا 15 با موضوع کارکرد روان شناختی اسباب بازی و سرگرمی در کاهش تنش های اجتماعی و عمومی برای گروه های مختلف سنی برگزار می شود.

مائده پرویزی روان پزشک، فوق تخصص روان پزشکی کودکان و نوجوانان و دبیر کمیته کودک و نوجوان انجمن علمی روان پزشکان ایران و محمدکامران درخشان روان پزشک، فوق تخصص سایکوسوماتیک و مدرس دانشگاه سخنرانان این نشست هستند.

عنوان نشست دوم بازی و روایت های میان فرهنگی و بینانسلی (فراگیری بازی) است که روز دوشنبه 2 بهمن ساعت 13 تا 15 با سخنرانی بهمن نامورمطلق عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، علی عباسی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و میثم یزدی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

خلاقیت در فرآیند بازی و استارت آپ ها، شتاب دهنده ها و شرکت های خلاق اسباب بازی و سرگرمی نیز عنوان نشست سوم است و روز چهارشنبه 4 بهمن با سخنرانی پرویز کرمی، بدرالد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های تخصصی با موضوع اسباب بازی برگزار می شود

نشست های تخصصی با موضوع اسباب بازی برگزار می شود