مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 23:402023-12-25سياسي

قرارگاه خاتم الانبیاء، هشتمین سازمان بزرگ جهانی در مدیریت پروژه شد


کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و رییس هیات مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران گفت: قرارگاه خاتم الانبیا هشتمین سازمان بزرگ در سطح جهانی است که موفق به کسب گواهینامه سطح 4 دلتا و مدیریت پروژه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، محمد رستمی، مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در مراسم اختتامیه ارزیابی سازمانی بر مبنای مدل دلتا، اظهار داشت: از ابتدای شکل گیری قرارگاه، بحث پیاده سازی و اجرای دقیق اصول مدیرت پروژه در دستور کار بوده و همواره پروژه های بزرگی که در شرایط معمول قابلیت اجرایی نداشتند، با استفاده از توانمندی های مدیریت پروژه در مجموعه قرارگاه، به اجرا رسیده اند.

وی افزود: در بخش آب که یکی از موضوعات محوری کشور است، پروژه های متعددی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به اجرا رسیده که نقش موثری در کاهش تنش آبی کشور داشته است.

رستمی با بیان اینکه قرارگاه سازمانی نیست که به روش های سنتی پروژه ها را به اجرا برساند ، گفت: استفاده از روش های بهینه و متعالی مدیریت پروژه، همواره قرارگاه را در زمره سازمان های پیشرو قرار داده و توانسته ایم با اجرای پروژه های مهمی مثل انتقال آب غدیر، انتقال آب همدان، انتقال آب سنندج، انتقال آب شیراز، انتقال آب تبریز و اجرای پروژه هایی در انتقال آب در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه خاتم الانبیاء، هشتمین سازمان بزرگ جهانی در مدیریت پروژه شد

قرارگاه خاتم الانبیاء، هشتمین سازمان بزرگ جهانی در مدیریت پروژه شد