مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 19:102023-12-22سياسي

درخواست عمار حکیم برای پایان دادن به شرایط وخیم انسانی در غزه


«سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار «قیس الخزعلی»، دبیرکل عصائب اهل الحق، تحولات سیاسی جاری و تشکیل شوراهای استانی پیش رو و راه های حمایت از دولت در اجرای برنامه ها و ارائه خدمات را بررسی کرد.

- سیدعمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار قیس الخزعلی ، دبیرکل عصائب اهل الحق، تحولات سیاسی جاری و تشکیل شوراهای استانی پیش رو و راه های حمایت از دولت در اجرای برنامه ها و ارائه خدمات را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار که روز جمعه در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم اجرای موفق انتخابات شوراهای استانی در عراق را شایسته تحسین دانست و از تلاش های دولت و کمیساریای عالی مستقل انتخابات و دستگاه های امنیتی برای تحقق این موفقیت قدردانی کرد.

وی بر اهمیت تشکیل شوراهای استانی با رویکرد خدمات محور و متناسب با برنامه دولت و ضرورت استفاده از شخصیت های پاکدست و شایسته برای اداره استان ها تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین با اشاره به مسئله فلسطین بار دیگر خواستار آتش بس و پایان دادن به شرایط وخیم انسانی و بازگشایی گذرگاه های مرزی شد و از کشورهای جهان خواست که در قبال کشتار دسته جمعی مردم بی پناه که اکثرشان زنان و کودکان هستند به مسئولیت خود عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عمار حکیم برای پایان دادن به شرایط وخیم انسانی در غزه

درخواست عمار حکیم برای پایان دادن به شرایط وخیم انسانی در غزه